Thursday, August 22, 2013

Din jurnalul lui Alexei Vakulovski, azi, da-n alt an


„22 august 2003
            Am fost la pescuit cu Sandu. Aer curat, linişte, în jur – o frumuseţe. Linişte.
***
            A trecut pe la noi Ludmila Oprea. Mai are puţin timp pînă va începe învăţătura în România şi vrea să mai citească vreo carte. Mi-a dat de înţeles c-ar dori „P.”-ul lui Sandu. I-am spus că încă nu e timpul, i-am dat, totuşi, „Oedip regele mamei lui Freud”. „Ce titlu sucit”, făcu Ludmila.
***
Unul, al lui Bojoncă, veni la mine după vin. Cică repară un motor şi ar vrea un pahar, iar în mahala noastră nu găsesc… I-am spus că nu vînd vin.

Toţi ăştia care se cred ocupaţi vara mă întreabă cînd mă văd ieşind din casă: „Te odihneşti?” M-am săturat să le spun că lucrul meu de bază e în bibliotecă, la masa de scris. Deşi îmi îngrijesc şi via. Pe dînşii i-a scuipat polobocul, iar al meu încă îmi toarnă cîte un pahar”. 

No comments:

Post a Comment