Monday, April 20, 2015

Din jurnalul lui Alexei Vakulovski, azi, da-n alţi ani


20 aprilie 2003
20 aprilie– ziua de naştere a lui Hitler.
22 – Lenin.
28 – Saddam Hussein.

***

Trăiesc:
Mîţa – 18 ani.
Cîinele – 15-25.
Vaca – 15-20.
Păianjenul – 7.
Oaia – 12.
Capra, găina – 10.
Iepurele – 8.
Albina – 1 an.  





20 aprilie 2005
Am pus nişte cîrlige de viţă-de-vie. Amur. Cele trimise de către Ion Cernean.
***
            Ne-am așezat pe pămînt, în harman, cu cumătrul Vasile Malancea, la un pahar de vin. Eu mîncam pîine neagră, el – albă. A venit şi Buburuz lîngă noi. Era al treilea. I-am dat o bucăţică de pîine. A mîncat-o. I-a dat şi Vasile. Bubu a mirosit-o şi nu s-a atins de ea.
            - Io-te, bre! zise Vasile, el încă alege. Mănîncă, Buburuz, că pîinea mea e albă.
            Buburuz o mai mirosi o dată şi iarăşi nu se atinse de mîncare.
            - Ia-o, Buburuz, i-am spus. El a mai mirosit o dată bucăţica de pîine şi a înghiţit-o.
            - Îi hîtru ca omul, se miră cumătru. Numa’ nu poate vorbi.

No comments:

Post a Comment