Friday, February 11, 2011

Andrei Gheorghe şi Marcel


Marcel locuieşte pe Alexei Vakulovski nr. 5, Antoneşti. Prietenul lui cel mai bun e Andrei Gheorghe. Într-un minut, Marcel a fost făcut praf. Nu mai putea de Gheorghe. Şi, după cum se vede, dragostea a fost reciprocă:

Din Show Recent Messages, Tiuk:

Moni Stanila: Marcel

Andrei Gheorghe: Frumoooos! Cel mai bun! Marcel este... Moldova as will should be. Drăguţ, doi ochi, nas, coadă, mîrşav, prefăcut, haios, simpatic. Mincinos, aburitor, prefăcăcios, lăudăros; ia uite un buhăiaş în faţa ochilor mei, acuma o să sar la el!, dar noroc că m-am întors cu spatele. Marcel, foarte drăguţ. Se întoarce în sus cu burta aia, aşa, şi are puţa mică şi păroasă, dă din coadă, pe urmă ia mîţele şi le tîrîie prin colţuri. Am şi poze cu Marcel, am arătat-o la toţi în România. Am făcut poză la casă, la alea-alea, dar mi s-au părut hm, normale, dar MARCEEEL! şi toţi: ulu gulu gulu gulu.

tot interviul poate fi citit aici

No comments:

Post a Comment