Thursday, January 22, 2015

Din jurnalul lui Alexei Vakulovski, azi, da-n alt an


22 ianuarie 2004
Suluri mari de omăt. Sub zăpadă – gheţuş. Pînă la şcoală m-am rezemat de două ori de pămînt. La valea de lîngă Radion Oprea, m-am uitat împrejur, m-am aşezat pe geanta-diplomat şi am lunecat la vale ca pe o sanie adevărată.
            La şcoală l-am întîlnit pe badea Constantin Moraru şi el mi-a făcut nişte potcoave speciale pentru gheţuş. Mergeam spre casă ca un flăcău. Senea Moraru m-a întrebat:
            - Alexei Vasilevici, cum de mergeţi aşa de repede?
            - Aşa mi-e mersul.
            - E-e-e! Las’ c-am văzut eu cum dimineaţa v-aţi coborît la vale pe geamantan.
            Na! Iar eu nu văzusem faţă de om dimineaţa. Pămîntul nostru e plin de ochi.
***
            Noutate: au descoperit gheaţă şi pe Marte.
***
            Mi-a displăcut întotdeauna să fiu înger cu o singură aripă.
***
            Buruienile cresc necultivate.
***
            Nebunul încearcă gîrla în glumă şi se îneacă înadins.

No comments:

Post a Comment