Sunday, September 8, 2013

Din jurnalul lui Alexei Vakulovski, azi, da-n alt an:

„8 septembrie 2003
D.E. şi G.A. au auzit că moş P. vinde un porc şi au plecat să se tîrguiască.
- Moş P., am auzit că ai un porc de vînzare.
- Am.
- Şi cu cît îl vinzi?
- Cu cît oi vre eu!
- Şi cît vrei mata?
- Treaba me!
- N-am înţeles! Vinzi porcul ori nu-l vinzi?
- Îl vînd.
- Cu cît îl vinzi?
- Cu cît oi vre eu!
- Şi cît vrei mata?
- Treaba me!
- Cui vrei să vinzi porcul?
- Oamenilor.
- Noi cine suntem?
- Oameni.
- Ne vinzi porcul?
- Vi-l vînd!
- Batem palma?
- Batem.
- Cu cît ni-l vinzi?
- Cu cît oi vre eu!
- Şi cît vrei mata?
- Treaba me!
- Cît costă treaba matale?
- Cît vreu eu!
- Şi cît vrei mata?
- Treaba me!
- Vinzi moşul, porcule?
- Îl vînd.
- Şi cît costă?

- Treaba me!” 

No comments:

Post a Comment