Thursday, July 21, 2011

Gusturile copilăriei


Nu doar castraveţii şi roşiile nu mai sunt ca în copilărie. Aproape totul s-a schimbat. E un şut serios în fund (şi nici un pas înainte, din punctul ăsta de vedere) din partea globalizării.

Când eram în România le povesteam prietenilor despre sucul Tarhon, cu gust de... tarhon! Puţini mă credeau, pentru că asociau tarhonul cu ciorba. Ei bine, Tarhon a existat. Apoi l-a cumpărat Coca-Cola. Ce deştepţi, m-am gândit la început, când Coca-Cola vindea Tarhon. Apoi, Coca-Cola l-a scos de pe piaţă. Always Coca-Cola!

În copilărie în fiecare alimentară vedeam borcane de 3l cu tot felul de sucuri naturale. Foarte bune.

M-am bucurat să găsesc într-un magazin suc de tarhon şi acum. Din Georgia. O sticlă de 0,5 l costă cât 1,5 l de Coca-Cola. Şi înainte cola era cu preţul triplu faţă de sucul de tarhon. Cum se spune: e rău să fiu prost.

Am găsit şi suc la borcan de 3l. Doar de 2 feluri, dar tot e ceva. Mi-am luat rapid, cât Coca-Cola nu le-a luat brandul. Dacă tot aşa merg lucrurile, cred că la anul vom mânca mămăligă doar de la McDonald's.

***
Iar despre foame şi nu numai puteţi citi în nr. de vară al Tiuk!-ului. Iată cuprinsul:


Din cuprins:

AncheTiuk
Ai avut vreo perioadă a foamei în viaţă? Cu ce asociezi foamea?

Dialoguri Tiuk!

Show Recent Messages
de Moni STĂNILĂ


(ne)interviuri

Bun de tipar

A!!

Pagini basarabene

Poveştiuci pe bune

LecTiuk!

Anti-chimbal
de Ruxandra CESEREANU

TiukFamilion
10 întrebări pentru 2 soţi scriitori
&

MăşTiuk!

CinemaTiuk!

My3

O fo

O apărut

n curînd

Dintr-a voastră într-a noastră (şi invers)

Atelier Vlad Ioviţă (Chişinău)
Lectură faină!

No comments:

Post a Comment