Friday, November 11, 2016

13


13 poate fi o dată bună, dacă nu ne facem de ruşine.

Un text despre Antoneşti şi lista ruşinii:

La fiecare alegeri am emoţii când verific rezultatul alegerilor pe cec.md. Sigur, mă interesează alegerile în toată ţara. Dar vreau de fiecare dată să verific cum au votat consătenii mei din Antoneşti. Şi, de când verific, trebuie să recunosc – nu m-au dezamăgit niciodată.
Deşi în harta alegerilor, colorată în galben şi roşu, raionul Ştefan-Vodă e colorat în roşu, această hartă nu reprezintă adevărul în totalitate. Eu, ca antonean, de exemplu, mă simt jignit şi umilit că satului meu i se atribuie această culoare, deşi candidatul roşu a luat 32, 72%, iar cel galben – 52, 52%. A luat 22 de voturi şi Maia Laguta, dar sunt sigur că au votat-o oamenii bătrâni, care nu vedeau bine, confundând-o cu Maia Sandu. Valeriu Ghileţchi e pe locul 3, cu 4.27 %, fiind votat, dar nu excesiv, de comunitatea baptistă – mare la noi. Iurie Leancă a luat 3, 17 %.
Rezultatul alegerilor din Moldova e un fel de listă a ruşinii. Continuarea AICI



În fotografie e jurnalistul Mihai Goţiu, privind cu speranţă spre Casa de Cultură din Antoneşti, unde vor avea loc alegerile. Ne vedem duminică! Doamne ajută!

No comments:

Post a Comment