Sunday, June 22, 2014

"cine-a pus plugul în drum" de Mihail Vakulovski

„cine-a pus plugul în drum?”
bolboroseşte un vecin fost prieten din copilărie
mergînd spre casă
„cine-a pus plugul în drum în pu a mea?”
„mă-ta” aude el o voce care iese din
ferestruica de la podul casei de lîngă casa lui
fostul prieten din copilărie fost luptător sovietic în Afganistan
o împroaşcă pe fata din pod cu organe din „Povestea poveştilor”
în special de-ale lu’ mă-sa
şi cu toate obiectele bisericeşti plus „mă-tii”
şi-i arată prin gesturi ce-o să-i facă atunci cînd o s-o prindă
c-o s-o fu şi-o să-i bage pu în gu şi tot aşa-aşea-aşea
iar ea nu se lasă deloc mai prejos
şi-l îndeamnă s-o fu în cu pe mă-sa moartă
şi în gu pe curva de nevastă-sa asta urîtă şi proastă (da’ văd că se cunosc)
aşa că am un concert hip hop cotidian-existenţial de mahala
la cel mai jalnic nivel posibil („nevajnîi” sau chiar „huiovîi”)
fără să ies din bibliotecă

îmi dau seama că nu ştiu cu cine se ceartă
fostul prieten din copilărie
şi asta trebuie să însemne că
m-am cam înstrăinat
sau cum ar zice prietenul din studenţie
„i tam de svoi
i zdesi ciujoi”
da’ lasă asta acum („lasî jălea”)
şi spune-mi cine-a pus plugul în drum în pu a mea


(31 mai 2014, Antoneşti)

No comments:

Post a Comment