Friday, May 23, 2014

din jurnalul lui Alexei Vakulovski, azi, da-n alt an


23 mai 2003
Ne-a sunat Mihai. Lucrează în continuare la Institutul Român de Istorie Recentă. Vrea să se mute la Bucureşti. Hm.
Sandu se luptă cu examenele. O carte de-a lui a fost nominalizată la premiile României Literare.
Lui Mihai i-a apărut o carte de poezie. Mi-a promis că mi-o trimite cît mai curînd.
Bine, bine şi iar bine.

***
            Mihai nu poate accepta conduita comună. El mereu explodează. Nu va avea o soartă liniştită. Mă neliniştesc. Se zice că unul singur în mijlocul cîmpului nu-i luptător. Nu cred: omul e ori nu e luptător. Mama avea un caracter de luptător. Tata era mai mult un filosof. Un filosof, nu un palavragiu ca foarte mulţi dintre noi. Cu Mihai mă mîndresc şi… mă tem de soarta lui. Doresc să se bucure şi el de cele lumeşti: o familie trainică, un loc de lucru stabil, o casă, o masă, o soţie, nişte copii etc., etc.
            Sigur că-mi doresc nişte nepoţi, care m-ar face puţin-puţin mai copil. Ce poate fi mai minunat? 

No comments:

Post a Comment