Wednesday, December 3, 2014

Din jurnalul lui Alexei Vakulovski, azi, da-n alţi ani




3 decembrie 2003
Ludmila Vnorovschi (89 de ani) semnează cartea „Amintirile unei basarabence. Povestirea vieţii mele”. Mi-am amintit că sora ei, Cleopatra Vnorovschi (92 de ani) mi-a fost profesoară de psihologie la Universitatea de Stat din Moldova şi tatălui meu – la Institutul Pedagogic din Tiraspol. Tatăl meu e în lumea celor drepţi din 1998, iar profesoara lui e încă aptă să cugete şi să analizeze lumea. Interesant e că surorile Vnorovschi sunt descendente dintr-o familie mixtă, avînd strămoşi de origine poloneză, germană, tătară, rusească, dar se consideră cetăţeni români.
***
Un şef democrat:
„Cînd o să am nevoie de părerea voastră, am să v-o dau!”
***
Gimnastică guvernamentală:
Genunchii la nivelul umerilor, mîinile după cap.



3 decembrie 2005
Privesc serata de omagiere a lui Gr. Vieru. Voronin citeşte cu puţine greşeli. De fapt, zice că e un moment f. important, deci, are să citească.
  După discursul lui V., Vieru se aşează lîngă el (!?). Lupul şi mielul de Paşti.
 

No comments:

Post a Comment