Wednesday, July 30, 2014

Din jurnalul lui Alexei Vakulovski, azi, da-n alt an


30 iulie 2003

Rugăciunea unui copil

Doamne-Doamne, Te rog, fă-mă un televizor.
Aş vrea să pot strînge în jurul meu
pe toţi cei din casă.
Vreau să le vorbesc şi
să nu mă întrerupă deloc şi
să stea în jurul meu ore în şir.
Doamne, aş vrea
să simt
ce simte
televizorul
lu’ mami şi tati

***

În Rusia, după război, un erou al URSS începe să lucreze în şcoală instructor militar. După cîteva săptămîni de lucru, nu se mai arăta la şcoală. L-au sunat, ca să afle motivul.
- La şcoală nu mai vin, răspunse eroul, căci la voi e mai greu decît la război. Acolo măcar mi se permitea să-i împuşc pe duşmani…
- Veniţi măcar să vă luaţi salariul.
- Nu-mi trebuie nici o copeică de la voi. Mi-ajunge că vă văd în coşmaruri! 

No comments:

Post a Comment